Waar ergens kan ik degrassi seizoen 12 terugkijken?

Ik kan nergens een site vinden waar ik degrassi seizoen 12 kan terugkijken. Ik heb gisteren de tweede aflevering gemist. En vanmiddag de herhaling ook. Iemand die weet waar ik dit terug kan kijken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je dat bij youtube gewoon in typt jrijg je het van zelf ik delen te zien.

Het beste antwoord

Seizoen 12 wordt nog helemaal niet uitgezonden in Nederland, dus hoe kun je zeggen dat je die 'gemist' hebt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Huh echt niet? Dit is seizoen 12 die nu op tv is toch? Welke seizoen is dit dan haha ;$ x