Ik wil graag afleveringen van Made & 16 and pregnant terugkijken op van MTV. Waar kan ik dit doen?

Als ik op .com ben, mag ik in mijn regio er niet naar kijken, en op de .nl site, zie ik nergens staan dat je oude afleveringen kunt terugkijken. Heeft iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
2.1K

Antwoorden (3)

Als je iets wilt kijken wat in amerika op tv is dan zit je hier met de rechten van het programma. Dan zou niemend meer naar de Bold en de beautiful meer in NL kijken. Maar je zou het misschien kunnen downloaden als je daar handig in bent ( of laten doen natuurlijk) En je kan een zgn VPN nemen ( dan is jouw ip in bijv. amerika. Alsje dan inlogt dan kan je alle amerikaanse sites bezoeken die je met een nl ip niet kunt bezoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het ook hier terugkijken:
http://watchseries.eu/serie/16_and_pregnant

Toegevoegd na 1 minuut:
Made staat helaas niet op die site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gebruik hidemyass.com om je locatie te verhullen