Wat zijn goede engelse comedy series / films?

Naast:
The Office,
Little Brittain,
Lock stock & two smoking barrels,
Snatch

Weet jij het antwoord?

/2500

Onverwoestbaar vind ik zelf: Are you beïng served.

Monty Python

Blackadder, The young one's, Bottem

mr bean

Alle films met Vinnie Jones, en deze vraag is al eerder gesteld.

only fools and horses vicar of dibley dad's army fawlty towers yes minister porridge open all hours one foot in the grave

Als je van britse comedy houdt: The IT Crowd (sitcom), Not Going Out (Sitcom), Have I Got News For You (panel quiz), QI (panel quiz), Never mind the buzzcocks (panel quiz). Niet de klassiekers, we de leukste van dit moment. Uiteraard een geheel subjectief lijstje...

Monty Python's Flying Circus How to Irritate People Fawlty Towers Allo Allo Not the nine o clock news Young Ones Bottom Guest House Paradiso Are You Being Served Mean Machine Shallow Grave The Hen House

Shameless

Absolutely Fabulous, Blackadder

Van het moment vind ik Two pints of lager wel een leuke serie.. Alhoewel die dit seizoen wel een beetje tegenvalt.

2,5 Men Friends Will & Grace Joey Frazier According to Jim

Spitting Image

kijk eens op veronica van 6 uur tot half 9, ma-vrij. geweldige series zoals my wife and kids, ACCORDING TO JIM!!!, friends two and a half men enz ezht geweldig vind ik ze

Met afstand: Fawlty Towers. Daarnaast vind ik ook: "Keeping up appearances" & "Men behaving badly" erg leuk.

smack the pony

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100