Waar gaat naakte feiten, rtl5 rond 3:00 over?

Waar gaat naakte feiten, op rtl5 rond 3:00 over?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, wat zit er in dat potje op je profielfoto? een kombuchazwam ofzo? groeten Pluimpie

Antwoorden (2)

Je weet wel, van die half naakte vrouwen, die graag willen dat je ze belt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit programma gaat, zoals de titel zelf al aangeeft, over naakte feiten. Je wordt in het programma op de hoogte gehouden van de nieuwste leuke feitjes en weetjes op het gebied van seks.

http://www.naaktefeiten.nl/