Ik zoek een vakantie film. In die film gaan ze met een grote camper op vakantie. de vader moet eigenlijk voor werk op vakantie. weet iemand iets?

Ik zoek een vakantie film. In die film gaan ze met een grote camper op vakantie. de vader moet eigenlijk voor werk op vakantie, maar tegen zijn familie zegt hij dat ze op vakantie gaan. als ze op vakantie gaan komen ze heel de tijd een familie tegen die heel de tijd zingen. op die vakantie probeert hij ook te werken maar raakt hij zijn laptop kwijt. weet iemand welke film ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Dat is RV, uit 2006.

Toegevoegd na 6 minuten:
De overwerkte Bob Munro (Robin Williams) sleurt zijn vrouw Jamie (Cheryl Hines), zijn dochter Cassie en zijn zoon Carl mee in een luxe camper om een road trip naar de Colorado te maken in de Rocky Mountains. Hij had ze eigenlijk een reis naar Hawaii beloofd, maar plannen veranderen nu eenmaal. Bob denkt de sfeer in het gezin te kunnen verbeteren, maar heeft zijn hoofd in een wespennest gestoken. Onderweg overkomt ze de ene na de andere ramp en Bob krijgt daar uiteraard de schuld van. Op het RV kamp ontmoeten ze het irritant vrolijke gezin van Travis Gornicke (Jeff Daniels), die ze maar niet van zich af kunnen schudden.

RV is de afkorting van Recreational Vehicle. In het "Nederlands" dus een camper.
Amadea