Waar kan ik X FACTOR USA 2012 bekijken?

Omdat ik dat heel graag wil zien. Jammer dat RTL het niet gekocht heeft en door auteursrechten kan ik het nergens online/live bekijken. Ik kan namelijk niet wachten totdat het hele seizoen is afgelopen, ik zou het het liefst live ofzoiets bekijken. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Live kijken zal inderdaad moeilijk worden ivm de rechten die er mee gemoeit zijn. Wat wel een goed alternatief kan zijn is YouTube. Vaak worden de audities en de beste fragmenten can de live-shows direct op YouTube gezet. Hierdoor kun je vaak al de dag na de originele uitzending de beste momenten online bekijken. Veel plezier met het kijken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bekijk deze site eens. Niet live, maar de dag erna is de aflevering te bekijken.