Waar kan ik de wedstrijd Nederland - Duitsland terugkijken?

Beetje rare vraag waarschijnlijk, want wie wil dat nu terugzien, dus even een toelichting.

We hebben een voetbalpoule en één van de open vragen is welke Duitser als eerste gepoort wordt.

Nu meende ik gezien te hebben dat er in de 66e minuut een Duitser gepoort werd, maar ik weet het niet zeker.
(Wel weet ik dat vlak voor de goal van Van Persie Badstuber gepoort is, maar ik vermoed dus dat dat niet de eerste is).

In het verleden (deze vraag komt in onze poule elk toernooi terug) nam ik de wedstrijden van Duitsland op voor dit soort terugkijk-acties, maar dat is deze keer vergeten. Dus graag zou ik weten of en zo ja waar de wedstrijd integraal nog eens terug te kijken is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Cryofiel
11 jaar geleden
Wat is 'poorten'? Ik neem aan dat de telepoort nog niet is uitgevonden...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Panna (slap aftreksel daarvan)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
A.k.a. door de beentjuzz
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geloof me. Die wil je niet terug zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, poorten is door de benen spelen. Ik heb hem gevonden. Twee poortjes zelfs, binnen 2 minuten van elkaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een panna is niet hetzelfde als een poortje. De bal word bij een poortje na het door de benen spelen niet meer aangenomen. Bij een panna wel...

Het beste antwoord

www.nos.nl/ek2012 en dan bij ek gemist.
je kunt ook de samenvatting kijken

Toegevoegd na 1 minuut:
op " duel gemist " staat het
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank. Ik had daar al gekeken, maar had even over het duel gemist heen gelezen :)
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nogmaals dank, je beste antwoord notering komt morgen wel.