Ik kan in mijn tv een usb in doen. Ik heb ook een digitale ontvanger, Kan ik via de usb opnemen? Ik kan de usb in de tv doen ik wil opnemen op tv

Toegevoegd na 22 minuten:
heb een Orion 24LB975DVD

Toegevoegd na 23 minuten:
Bovenstaande klopt niet ik zoek nog verder!

Toegevoegd na 27 minuten:
GEVONDEN HEB EEN LCD/LET-TV

Orion tv22lb830

Toegevoegd na 28 minuten:
op de gebruiksaanwijzing staat dit wel Orion tv22lb830(H)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

De meeste TV's kunnen alleen dingen die op je usb staan afspelen.
Als jouw TV ook kan opnemen op USB staat dat in de gebruiksaanwijzing.
Je zult merk en type moeten vermelden om hier een bruikbaar antwoord te krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat moet dan zijn de meeste MODERNE tv's... :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn hele moderne tv met usb kan echt niet opnemen via de usb ingang.