ik zag laatst een programma met 2 goochelaars. de ene had een blinddoek om en de ander kon precies zeggen wat, welke gast in de hand had. Hoe kan dit?

Toegevoegd na 1 minuut:
correctie: uiteraard kon degene met de blinddoek het raden. Tot een bankbiljet + serienummer aan toe.. Hoe is dat mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Antwoorden (3)

Hollands got talent, ik denk dat ze dit doen met een oortje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze spreken codes af, bijv. mevrouw is 8 en tas is 9.
Je moet wel een enorm goed geheugen hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit 1 x live gezien. Volgens mij heette ze Rob en Emiel, ook bekend van de Uri Geller show. Ze lieten duidelijk zien geen oortjes te hebben. En ze gingen echt het publiek door. En bij iemand die ik ken zagen ze ook wat het was. Ik denk zelf dat er ergens een cameratje hing kn de zaal, en dat het scherm gewoon ergnd achter een doek stond, en de blindoek gewoon nep was, er was niet echt een andere verklaring. Maar echt is het in ieder geval niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
J dat was zo een soort programma inderdaad. Maar een serienummer van een bankbiljet.. Dan moet je wel een hele goede camera hebben. Die ook nog eens heel goed staat opgesteld... dat het niet echt is staat buiten kijf... Maar toch. super knap en snel...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo niet echt? Alle goochelaars hebben trucjes maar dan zeg je nog niet dat het nep is? Ik weet vrijwel zeker dat het antwoord 2 is maar ze zijn zo ontzettend goed dat ze denk ik ook meerdere woorden hebben voor hetzelfde cijfer (het is niet handig als je een man hebt en je kunt alleen 8 gebruiken voor vrouw).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en hoe verklaar je dan dat hij een serienummer van een bankbiljet kan opnoemen?