Ik heb een digitale ontvanger maar nog geen smartcard nu heb ik alleen de kabel er in gedaan. maar sommige zenders doen het niet hoe kan dat?

Ik koop binnenkort een Ziggo Smartcard. Maar nu doet Nederland 1 het wel. Maar Nederland 2 zegt hij e04 voer smartcard in a.u.b. Bij Nickelodeon doet hij het wel weer. Maar bij RTL4 weer niet. Ziggotv etalagekanaal doen het wel weer. Bij andere zenders krijg ik weer de melding e04 voer smartcard in a.u.b. Wat moet ik nu doen?
Om wel alle standaard zenders te ontvangen? Beneden hebben we ook een digitale ontvanger van ziggo met een smartcard.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1K

Het beste antwoord

Overschakelen naar de analoge tuner van je Tv totdat je een smartcard hebt. Ziggo zendt Ned 1 gewoon uit, daarvoor heb je geen smartcard voor nodig voor de overige zenders wel.

Als je een digitale tuner in je Tv hebt zitten (DVB-C) en die wilt gebruiken heb je ook een Ci+ Cam nodig.

Toegevoegd na 12 minuten:
De decorder heeft de smartcard nodig om te kunnen controleren of de zender wel binnen je Ziggo abonnement valt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een speciaal kastje van ziggo dan hoef ik toch geen Digitale Televisie Module CI+ te kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat hoeft niet voor een losse decorder maar je hebt wel een smartcard nodig.