Waarom is chinchan van de buis gehaald?

Het was altijd een leuke serie die door veel mensen werd bekeken waarom is het weg? En weet iemand waar je alles in het Nederlands kan terug zien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
4K
Amadea
11 jaar geleden
Er bestaat geen serie met die naam. Zijn al jouw vragen onzin?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij bedoelt zeker de animatie serie Shinchan?
De serie is trouwens in 2011 gestopt.

Antwoorden (2)

Shin chan om precies te zijn is een paar jaar geleden van de buis gehaald omdat ouders het te grof vonden en omdat kinderen shin chan zijn acties na gingen doen. Hiermee bedoelde ze met name het tonen van de billen.
Ze schreven een petitie naar (toentertijd) Fox Kids en die petitie had succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies. Vreselijke serie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Persoonlijk vond ik het erg leuk, maar tegelijkertijd was ik toentertijd ook in staat om de virtuele wereld te kunnen scheiden van de werkelijkheid, dus haalde ik geen rare fratsen uit...
Door de vele sexuele grappen en de welbekende 'bloten billen boogie' die Shin elke aflevering showde begonnen ouders te klagen waarop Foxkids/Jetix besloten heeft de show stop te zetten,

link voor nederlandse Shin Chan afleveringen