Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Animal Planet overdag/'s avonds TLC - vraag: wat voor zender is TLC en wat betekenen de letters TLC ?

Animal Planet is de bekende en zeer gewaardeerde 'dierenzender', met o.a. mooie natuurfilms en gedragsdocumentaires.
Sinds een tijdje zendt Animal Planet tot 18.00uur uit en wordt 's avonds vervangen door TLC met totaal andere programma's.

Toegevoegd na 1 uur:
In de extra uitleg had ik 2 vragen gesteld. Tot dusver krijg ik antwoord op één daarvan.
Vraag : wat voor zender is TLC ?

Toegevoegd na 1 uur:
Correctie : in de vraag had ik 2 vragen gesteld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
970

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is een lifestyle zender.
Sommigen zeggen dat de letters TLC staan voor Tender Loving Care.
De waarheid is echter dat de zender ooit is opgericht als
The Learning Channel.
(Lees meer...)
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel voor je antwoord, ik dacht aan "The Life Channel".
A little bit of "tlc" betekent inderdaad tender loving care, maar dan zou er nog een c voor channel achter moeten staan ?
escape
12 jaar geleden
Als je het The Tender Loving Care Channel zou willen noemen wel, ja, dan krijg je TLCC.
Maar daar hebben ze niet voor gekozen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, was maar een grapje/mijmering... ik heb, geloof ik, eerder van The Learning Channel gehoord, het is Amerikaans, volgens mij een zender die op het gratis publieke net wordt uitgezonden. Als dat zo is, hoop ik dat ze daar een andere programmering hebben ! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Perfecte antwoord. Plus.

Andere antwoorden (1)

TLC Tender Love and Care
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel voor je antwoord.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding