hoe heette het dating tv programma waar een groep vrouwen naar mexico gingen en vanuit daar mochten daten?

een groep nederlandse vrouwen mocht in een huis aan zee wonen in mexico en mannen konden naar die vrouwen schrijven. De vrouw met de meeste brieven die mocht een man uitkiezen. Die man ging dan naar mexico en als ze verliefd werden ging ze mee met die man naar nederland. Als ze hem niks vond dan ging de man alleen terug naar Nl en de vrouw mocht gewoon in mexico blijven. Dit ging zo enkele maanden door. Dit programma is paar jaar geleden op tv geweest, weet niet meer welke zender.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Bedoel je new chicks van rtl 5 brabantse Meiden