In de tv-serie Taxi speelden meerdere chauffeurs. Hoe heten de twee mannelijke chauffeurs naast Loes Luca ?

Twee mannen die chauffeur speelden in Taxi - Nederlandse tv-serie.

Toegevoegd na 5 uur:
er was nog minstens 1 andere chauffeur !

Toegevoegd na 2 dagen:
Bedankt voor het meedenken !
De chauffeurs waren : Loes Luca, Maarten Spanjer, Joris Linssen, Yvonne van der Hurk, Hans Kesting en Jan Mom !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
5.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze speelden niet aleen chauffeur, ze waren het ook ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, dat is zo natuurlijk.

Het beste antwoord

Bedoel je het reality-programma met verborgen camera? Ik kan me namelijk niet herinneren dat Loes Luca dat gedaan heeft.... Maar de twee mannelijke chauffeurs daarin waren in ieder geval Maarten Spanjer en Joris Linssen.