Hoe maken en oefenen ze de liedjes van de Voice Kids?

Hoe worden die liedjes bij de Voice Kids gemaakt en geoefend? Het is namelijk nooit hetzelfde als de originele versie. En moet je niet ontzetten vaak oefenen? Dit is toch heel vaak rijden dan, als je ver weg woont.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je vanaf de battles en hoger bedoeld?

Ze oefenen volgens mij maar 1 volle dag en ja.... als je aan zoiets mee doet zul je daar naar toe moeten maar dat is toch wat je wil? Kinderen zullen vrij van school moeten vragen maar mijn zoon kreeg laatst al 3 dg vrij omdat hij een figurant was bij Spangas.

De Edwin Eversband begeleidt de volwassenen, ik weet niet of ze ook de kids doen maar die bepalen de muziek. Verder is alles al van tevoren vast gelegd daar kunnen die kinderen weinig aan veranderen. Ze bepalen alleen wie wat zingt. Verder is er gewoon te weinig tijd voor inbreng.