Waar komt Daniella van het programma 'Echte meisjes' vandaan?

Wanneer ze praat lijkt het op een Amerikaans accent, maar zodra ze Engels gaat praten lijkt het toch alsof ze ergens anders vandaan komt. Ik vraag me af waar ze vandaan komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
4.8K

Het beste antwoord

ze komt uit amerika, ze is op haar 10de naar nederland verhuisd. ze woont nu in amsterdam. ze heeft nog steeds haar accent omdat ze die niet en nog steeds niet afgeleerd krijgt. ;) ze doet nu inderdaad mee met het progamma echte meisjes opzoek naar zichzelf.

Toegevoegd na 2 minuten:
haar twitter naam is @daandeamerikaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (4)

Uit Amerika. Ze woont sinds haar tiende in Nederland maar heeft het accent nog steeds niet kunnen afleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ je was me net voor.
Uit Amerika. "Daan de Amerikaan"...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ze amerikaans is, waarom heeft ze dan ook niet een behoorlijke engelse of amerikaanse woordenschat?

als ze engels/amerikaans spreekt maakt ze de ene na de andere fout.

en met 10 jaar heb je echt wel een normale woordenschat opgebouwd in je moerstaal.. daarboven op, vanaf 10 jaar krijg je in nederland heel behoorlijk engels op school..

dus waarom haar engels dan nog slechter is dan het mijne, terwijl ik geslaagd ben met een 6'je ooit lang geleden vraag ik mij af