Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar komt Daniella van het programma 'Echte meisjes' vandaan?

Wanneer ze praat lijkt het op een Amerikaans accent, maar zodra ze Engels gaat praten lijkt het toch alsof ze ergens anders vandaan komt. Ik vraag me af waar ze vandaan komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
4.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ze komt uit amerika, ze is op haar 10de naar nederland verhuisd. ze woont nu in amsterdam. ze heeft nog steeds haar accent omdat ze die niet en nog steeds niet afgeleerd krijgt. ;) ze doet nu inderdaad mee met het progamma echte meisjes opzoek naar zichzelf.

Toegevoegd na 2 minuten:
haar twitter naam is @daandeamerikaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (4)

Uit Amerika. Ze woont sinds haar tiende in Nederland maar heeft het accent nog steeds niet kunnen afleren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ je was me net voor.
Uit Amerika. "Daan de Amerikaan"...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ze amerikaans is, waarom heeft ze dan ook niet een behoorlijke engelse of amerikaanse woordenschat?

als ze engels/amerikaans spreekt maakt ze de ene na de andere fout.

en met 10 jaar heb je echt wel een normale woordenschat opgebouwd in je moerstaal.. daarboven op, vanaf 10 jaar krijg je in nederland heel behoorlijk engels op school..

dus waarom haar engels dan nog slechter is dan het mijne, terwijl ik geslaagd ben met een 6'je ooit lang geleden vraag ik mij af
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding