True Blood ook in Nederland op tv?

In Amerika zenden ze momenteel de serie True Blood uit. Ik heb seizoen 1 gezien en ben er helemaal weg van. Weet iemand of dit ook in Nederland uitgezonden gaat worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Als je niet wilt wachten, dan kan je tot en met seizoen 3 online bekijken:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaaf! Ga ik zeker doen.

Andere antwoorden (2)

True Blood werd voor het eerst in de Verenigde Staten uitgezonden op 7 september 2008 door HBO. Het tweede seizoen begon op 14 juli 2009. Na uitstekende kritieken wordt in het najaar van 2009 begonnen met het filmen van seizoen 3. In Nederland is het eerste seizoen vanaf begin september 2009 te zien op Foxlife. Op 7 juli 2010 maakte de Belgische TV-zender Canvas via zijn twitter account bekend dat True Blood vanaf 15 oktober 2010 op deze zender zal te zien zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet dat de serie true blood uitgezonden word via UPC digitaal. ik weet niet of andere digitale providers dit ook uitzenden.