Kan iemand mij helpen aan de muziek uit de laatste uitzending van de serie 'Lijn 32'?

De muziek begint zo ergens rond de 6 minuten in deze uitzending. http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1242643

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De DVD van de serie is geloof ik vandaag uitgekomen, misschien kun je op die manier iets zelf fabrieken?

Antwoorden (1)

De muziek rond minuut 6 is geen bestaand nummer, maar een pretentieloos voortkabbelend muziekje om de sfeer van de beelden wat te versterken. Gecomponeerd door Junkie XL, de artiestennaam van Tom Holkenborg.

Hier kun je meer over hem lezen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Junkie_XL#Discografie
http://www.junkiexl.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou je mij ook kunnen vertellen of er een manier is om aan deze muziek te komen??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NRBG, dat wordt heel lastig hoor! De bedoeling van dit soort muziek is puur ondersteunend voor de serie en dus speciaal daarvoor gemaakt. Zolang die muziek niet bij heel veel mensen aanslaat, is het niet rendabel om het op CD of zo uit te brengen. Toevallig vind ik het stukje in minuut 6 en verder ook heel mooi, (en goed gemaakt) maar er zullen weinig mensen zijn die het per se zelf willen hebben. Je zou eens naar Holkenborg zelf kunnen mailen. Misschien vindt hij het ook wel leuk om te horen dat jij zijn muziek mooi vindt. Als je geluk hebt regelt hij iets met een mp3-tje of zo. Zo ben ik eens aan de muziek gekomen van een Australische speelfilm waar geen CD van was. Uiteindelijk bij de componist terechtgekomen, en hij stuurde mij een zelfgebrande CD. Het kan dus wel, maar je moet geluk hebben. Als je gaat mailen met Junkie-XL en het heeft resultaat, houd je met dan even op de hoogte? Ik ben zelf ook wel benieuwd..... ;-)
Succes!