Bestaat er een intro van The Big Bang Theory met Nederlandse ondertiteling? Engels is ook goed, maar, bestaat dat?

Het gaat me allemaal te snel en alleen de plaatjes kijken is niet genoeg, ik wil graag exact weten wat er gezongen wordt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

U vraagt wij draaien.

Toegevoegd na 2 minuten:
Our whole universe was in a hot dense state,
Then nearly fourteen billion years ago expansion started. Wait...
The Earth began to cool,
The autotrophs began to drool,
Neanderthals developed tools,
We built a wall (we built the pyramids),
Math, science, history, unraveling the mysteries,
That all started with the big bang!

"Since the dawn of man" is really not that long,
As every galaxy was formed in less time than it takes to sing this song.
A fraction of a second and the elements were made.
The bipeds stood up straight,
The dinosaurs all met their fate,
They tried to leap but they were late
And they all died (they froze their asses off)
The oceans and pangea
See ya, wouldn't wanna be ya
Set in motion by the same big bang!

It all started with the big BANG!

It's expanding ever outward but one day
It will cause the stars to go the other way,
Collapsing ever inward, we won't be here, it wont be hurt
Our best and brightest figure that it'll make an even bigger bang!

Australopithecus would really have been sick of us
Debating out while here they're catching deer (we're catching viruses)
Religion or astronomy, Encarta, Deuteronomy
It all started with the big bang!

Music and mythology, Einstein and astrology
It all started with the big bang!
It all started with the big BANG!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die 2e en 3e 'couplet' ken ik helemaal niet vanwaar is die?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de rest van het liedje die niet voor de serie gebruikt is? Dit is wat ik wilde zien, horen lezen, bedankt, zodra ik de vraag kan sluiten kun je hoogstwaarschijnlijk een beste antwoord en tien punten daarvoor tegemoet zien:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://en.wikipedia.org/wiki/Barenaked_Ladies Het is door een band geschreven speciaal voor de show zoals ik het lees, maar ze hebben er wel een volledig nummer van gemaakt. Een compleet nummer hoor je haast nooit voor een serie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aha nee dacht dat ze die coupletten per verschillende aflevering gebruikten en vroeg me daarom af waarom ik ze nooit gehoord heb, :p