Hoe kan ik homeland volgen in het buitenland? Ik zit in Israël.

Ik zit hier in een kibbutz en wil graag de serie homeland kijken op uitzending gemist. Echter dit is niet mogelijk omdat er staat dat het niet is toegestaan om te kijken vanaf deze locatie. Is er een manier dat ik dit wel kan kijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Nee, daar is niets aan te doen. Vanwege auteursrechtelijke redenen kan je op veel buitenlandse IP-nummers geen uitzending gemist kijken. Een satelliet schotel zal je waarschijnlijk ook niet helpen: je mag geen Canal Plus kaart in het buitenland gebruiken en de footprint van de satelliet haalt Israël denk ik niet.

Toegevoegd na 37 seconden:
O ja, en een Nederlandse proxy helpt ook al niet, die zijn te traag voor streaming video.
escape
12 jaar geleden
gebruik hidemyass.com om je IP adres te verhullen