Hoe heet het (Amerikaanse) tvprogramma waar ze garage box veilingen houden? (is op Nederlandse tv).

Als iemand dan drie maanden de huur van zo'n garagebox nog niet heeft betaald, gooien ze het open en dan mag iedereen 5 minuten kijken en daarna bieden. Ik heb het volgens mij voor het laatst vorige week gezien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
21.8K

Antwoorden (2)

Auction kings, dagelijks op discovery channel

Toegevoegd na 41 seconden:
Bedoel je die?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ja dat was het! Bedankt!
Het is ook op veronica en heet: Storage wars.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow ja misschien is dat het ook wel! Ik zal ze beide eens opzoeken. Bedankt!