ik heb vorige week nikita gemist, en wil het graag terug kijken. ik heb al overal gezocht maar kan niks vinden waarop dat kan, weet iemand een site?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Antwoorden (3)

Misschien kan je het op www.sidereel.com terugvinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan altijd de aflevering downloaden, evt. via een torrent site, maar weet niet of je dat wil (en of ik dat hier zomaar mag aanraden) succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een bron toegevoegd aan het antwoord, hier kan je de serie kijken. Als je iets naar beneden scrollt zie je season 2 en daarna season 1 staan. Seizoen 1 is al volledig te zien, seizoen 2 zijn rond de 10 afleveringen te zien.
Om een aflevering te kijken klik je een van de titels aan (dus bijv. ‘pilot’ voor aflevering 1). Je krijgt nu een nieuwe pagina, als je hier op ‘quick play episode’ krijg je weer een nieuwe pagina, je klikt op ‘click to play video in new window’. Dan krijg je een nieuw scherm en zie je een rode ‘startknop’. Als je hierop klikt krijg je een nieuwe site (allemaal reclame), die klik je weg. Vervolgens krijg je binnen een paar seconden een groene startknop, als je daar op klikt begint de aflevering.
Lange uitleg, maar het is heel makkelijk ;)

(Gepikt van een andere vraag)