Waarom moet je voor het programma TVOH nu wel betalen bij rtl gemist?

En de voorrondes niet?

13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O echt, doen ze dat nu weer? Shit zeg. Ik heb alle voorrondes gezien en ben zo benieuwd naar de afloop, maar heb geen zin om te betalen. Dat deden ze vorig jaar bij de X-factor ook al, stelletje laaielichters.

Het beste antwoord

Omdat de inkomsten uit reclame kennelijk niet voldoende omzet meer oplevert. Het komt er echter op neer dat je niet alleen betaalt voor een uitzending maar ook voor de reclame ervoor, tijdens en tussendoor. Bij de afleveringen van SOS Sonja word je bijvoorbeeld doodgegooid met Peijnenburg ontbijtkoeken.

Toegevoegd na 38 minuten:
moet zijn: inkomsten.. ..opleveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Omdat RTL er nu grof geld aan kan verdienen. Kijk alleen al waardoor het Trending Topic is geworden op Twitter ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze je eerst lokken en verslaafd maken met het gratis aanbieden om daarna geld te kunnen vragen omdat mensen toch wel betalen want tja... ze willen nu toch weten hoe het afloopt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het een commerciële zender is. Eerst maken ze je lekker, en dan is het betalen.