Van welk produkt is die reclame van die vrouw met mooie billen in een slipje en dat ze dan slapend af gaat vallen na het eten van pilletjes?

Eindelijk eens mooie billen op tv, is het reclame voor een afslankproduct...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Ritsuka
12 jaar geleden
geen idee hoe het heet, maar ik kan je nu al vertellen dat het niet werkt. Enige optie om gezond af te vallen is gezonder en minder eten, en meer bewegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, ik wil juist niet eens dat het werkt want ik vind de billen aan het begin van de reclame zo mooi ;) Dus voordat de vrouw in kwestie (in het nep) aan dat afslankgedoe begint ;)
Ritsuka
12 jaar geleden
Ja, die reclame is erg nep, maar die dame in het begin is inderdaad ook wel leuk. Elk lichaam is mooi: http://fitvillains.tumblr.com/post/16590259800/the-body-love-code-why-i-flat-out-refuse-to-body
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I <3 bodies ;) Heb het geluk gehad dat ik in mijn tijd als fotografe al menig vrouwenlijf op de gevoelige plaat heb mogen zetten. En vaak waren dit niet de gangbare types. Vandaar misschien ook wel mijn verpakte kritiek op deze reclame ;)
Leuke link btw

Antwoorden (2)

volgens mij is dat Bio 30 days
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het doosje wat wordt getoond daar staat op Bio activ
Slim 24.
Verkrijgbaar bij de drogist

Toegevoegd na 16 minuten:
Deze week in de aanbieding bij de d.i.o. drogist met 20% korting.