Ja dat weet hij. Hij moet hier soms ook rekening mee houden. Bijvoorbeeld bij de geheime aanwijzingen die ze op tv en in de serie laten zien. Art helpt mee met deze op te zetten. Bovendien heeft art de mol ook zelf gevraagd mol te worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je deze informatie ergens vandaan want Art hoeft dus niet te weten wie de mol is tijdens het opnemen van de serie. Achteraf bij het monteren en inspreken maar dan weet hij het toch want hij heeft de laatste aflevering meegemaakt. In andere series is de mol nooit gevraagd door de presentator. Dat gaat op een andere manier.

Andere antwoorden (2)

Angela wilde juist nooit weten wie de mol is dus het is niet nodig tijdens het opnemen van de serie.

Toegevoegd na 5 uur:
Sorry, dit had onder mijn andere reactie gemoeten. Per ongeluk een antwoord gegeven.

Ik weet niet of het Art het weet maar ik weet wel dat andere presentatoren (Angela zeker) het niet wilde weten. Blijkbaar heeft mijn voorgaande antwoordgever meer informatie en ik ben benieuwd waar die informatie vandaan komt. Ik zou het als presentator ook niet willen weten want je moet dan teveel opletten dat je niets verklapt of keuzes maakt in het verdelen van kandidaten waarbij je de mol in een goede of slechte positie zet ipv dat dat door toeval gebeurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dat Art niet op de hoogte was van wie de Mol is. Dat was met Pieter Jan namelijk ook het geval. Alleen de Mol zelf en iemand van de productie weten wie de Mol is.