stel je bent lid van UPC en je krijgt zijn apparaat voor de tv kun je dan nog zo'n apparaat bestellen voor bijv: de tv boven?

ik heb net een tv gekocht voor boven alleen ik wil daar ook kunnen opnemen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel dat kan, ikzelf als UPC medewerker kan je vertellen, als jij een decoder voor de tv beneden hebt, en je wilt er ook een voor boven kan je die aanschaffen voor 4,- euro, als je er een wilt met dvr ( opname) is dat 2,50 euro meer. Als je een HD abb. Hebt voor de decoder beneden, komt er op de decoder boven ook HD op te staan, je hoeft dat dan niet twee maal te betalen. Nu de eerste 12 maanden betaal je ipv 4.- euro, 2,- euro per maand voor de tweede box!

Antwoorden (1)

Jazeker/ Hier betaal je een klein extra bedrag per maand voor ( ik meen iets van 4,50). Als je een HD abbo hebt krijg je voor dat geld een extra HD mediabox.

Toegevoegd na 2 minuten:
'k Heb het even nagekeken, 4 euro per maand exra
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gvrox
12 jaar geleden
Dat klopt, maar de vraagsteller wil ook kunnen opnemen, en dat gaat dan helaas niet. Volgens mij biedt UPC die mogelijkheid ook niet voor de 2e decoder. Het zou wellicht kunnen met een eigen aangeschafte kabeldecoder met CI+ slot; UPC kan namelijk ook CI+ modules leveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps, had het opnemen boven inderdaad even gemist
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jammer maar toch bedankt