Waarom kan ik vanaf de website van TF1 geen programma's bekijken in Nederland ?

De kabelbedrijven zenden alleen TV5monde uit, z.g. omdat er geen belangstelling is. Maar de Franse zenders zijn wel te vinden op het internet, dus dacht ik in mijn onschuld; dan maar via hun website. Maar die zetten op het scherm, dat de uitzending in mijn land niet is toegestaan. Is dit nu de Europese gedachte ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.4K

Het beste antwoord

De uitzendingen op internet worden enkel uitgezonden voor frankrijk, om hiervan misbruik te voorkomen hebben ze er een i.p. filter voor gezet, waardoor ze alleen nog ip adressen uit frankrijk toe laten.

je kunt via een proxy-server of een bekende in frankrijk gaan surfen zodat je hun ip adres gebruikt zodat je wel kunt kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dat heeft met rechten te maken
zo kan je ook geen bbc programas op hun site bekijken buiten engeland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vermoedde ik al, maar wat heeft dat voor zin ? Het zou voor elke zender toch prachtig zijn, wanneer er ook in het buitenland belangstelling blijkt. Is er een andere mogelijkheid, om dat verbod te ontwijken ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar niet legaal ....
door middel van torrent sites kan je bijna elke tv serie of programa vinden
ook ik zou het fantastisch vinden maar de omroepen zouden veel meer geld aan de makers moeten betalen en kapot gaan .
ik probeer het altijd legaal en als dat echt niet werkt dan ff downloaden
maar tegenwoordig met al die prog. gemist sites vind ik steeds meer legaal online