Welke serie, op tv op zaterdagavond tussen 2004-2008 ging over een wereld met monsters in een soort riddertijd?

Ik kan helaas niet erg goede uitleg geven maar hier komt hij dan:

Het ging over een wereld met allerlei monsters etc. een fantasieverhaal dus.
Op een gegeven moment kon de vader van de hoofdpersoon alles in goud veranderen, en kon hier niet goed mee omgaan.
De serie was ongeveer 4-6 jaar geleden op televisie op zaterdagavond.
Het is in een medival stijl gemaakt, een soort riddertijdperk.

Hopelijk kan iemand me helpen, ik ben zelf ook hard op zoek maar mis concrete stukken omdat het zo lang geleden is.

Hij heeft iets weg van de film Narnia, en the spiderwick chronicles."

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ik geloof dat dat " the 10th kingdom" is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha grappig. Moest vandaag ook hier aan denken toen ik een liedje van de bee gees hoorde...
Ik denk dus ook dat het die is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartstikke bedankt! Ik was hier al een week naar opzoek :-)