Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als een serie stopt, kan je dan een SMS krijgen wanneer hij weer uitgezonden wordt?

soms vervalt een serie die je volgt ineens. Dan gaat hij na een paar weken, na het zomer/winterseizoen weer verder, of helemaal niet. Nu moet ik iedere keer de hele gids doorspitten, om te kijken of hij al terug is. (en soms ineens op een andere dag!)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
759
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hier zelf nog nooit van gehoord, ik denk dan ook niet dat dit bestaat. Wel een goede uitvinding van je als dit nog niet zo is ;)!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

volgens mij kan dit niet. Wat je wel kan doen is naar de officiële site gaan om te kijken wanneer een serie weer verdergaat en dat in je agenda zetten met alarm o.i.d. Dit geldt als je het op internet volgt.
als je op de televisie volgt zou dat misschien ook op de site staan. facebook enzo kan je misschien ook gebruiken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kijk nu inderdaad vaak op de site van de omroep/ het programma zelf

Andere antwoorden (1)

Nee, dit kan inderdaad niet. Je zult dus toch de TV-gids uit je hoofd moeten leren. Helaas. ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding