Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is wegmisbruikers van de buis?

Ik keek altijd op zondag naar wegmisbruikers op sbs6
maar de laatste keren kon ik het niet zien omdat het niet uitgezonden werd op zondag. dus weet één van jullie of het van de buis is?

en als het niet zo is..

Weten jullie dan misschien een site waar ik de afleveringen kan terug kijken? op http://www.sbs6.nl/programmas/wegmisbruikers/videos/seizoen-0/aflevering-135/wegmisbruikers-135
Zie ik alleen maar oude afleveringen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
675

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bij wegmisbruikers werden vaak oude afleveringen getoond, met soms aangekondigde wijzigingen die ten tijde van de uitzending al meer dan een jaar actueel waren. De afgelopen 4 weken is er geen uitzending van wegmisbruikers geweest, maar daarvoor in plaats kwamen afleveringen van overtreders.
Of wegmisbruikers terugkomt weet ik niet, maar ik hoop dat áls ze terugkomen, dan in elk geval wel met actuele opnames...
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Wegmisbruikers is op vrijdagavond bij Veronica, zo rond een uur of 23:00
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee alleen het gaat tegenwoordig met seizoenen nu is er weer een tijdje overtreders na dit seizoen kan je weer kijken

wat je nu wel kan kijken is Blik op de weg wat bijna 't zelfde is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding