Heeft het Nederlandse publiek echt een stem in de keuze van de televizierring?

Of is het een vooraf uitgemaakte zaak?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

We hebben wel een stem in de keuze, dat is om te bellen en sms-en maar dit alleen maar om zoveel mogelijk geld binnen te halen.

Toevallig dat Gooische Vrouwen nu ineens heeft gewonnen terwijl ik de 1e serie veel leuker vond en de 2e een slap aftreksel vond.

Ze maken er gewoon een show van om zoveel mogelijk kijkcijfers binnen te halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er wordt vooraf al wel een aantal series genomineerd,dus daar hebben we so wie so al geen bal over te vertellen! De verkiezing van 1 van de genomineerden lijkt me verder wel een eerlijke zaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is allemaal poppenkast en show en voorgebakken lucht en een uitgemaakte zaak en totaal onbelangrijke egotripperij.
Natuurlijk, allemaal bedrog!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de tv is niets wat het lijkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat ze er alleen om om zoveel mogelijk geld binnen te halen. We kunnen bellen en sms'en wat we willen, we steken er geld in maar een stem hebben we hier niet in, jammer genoeg.
Vrijwel alles is tegenwoordig geldklopperij. Maar zolang mensen eraan blijven meedoen, blijft dit zo door gaan.