"Tekenfilm" op villa achterwerk van rond 2000... wie weet welke het was?

Als ik het goed heb was het op villa achterwerk. Ik vond het heel mooi maar ook een beetje eng, het speelde zich af in een bos en alle figuren waren zwart en hadden lichtgevende ogen.. Het leek een beetje alsof de figuren uitgeknipt waren en bewogen werden... Alles ging heel traag en er was ook iets met een heks en een uil. Ook de stemmen waren vreemd....
Sorry voor de onduidelijke uitleg, maar weet iemand heel toevallig hoe dit heette?

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh ja, en de kleuren donkerblauw, zwart, bruin, geel en donkergroen kwamen er vooral in voor....... Ik hoop dat iemand het weet, zou t graag weer terug zien :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

de boze heks, oorspronkelijk boeken van hanna kraan die omgezet zijn in een schimmenspel op tv.

http://www.youtube.com/watch?v=87gTOIk9TUw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaaa dankje dit is m !!! :D

Andere antwoorden (1)

De serie heette " De boze heks". Het is ook een boek geschreven door Hanna Kraan