Weet iemand een tv progamma met manga poppetjes?

Ik bedoel bv winx club dan is dat dan niet wat ik bedoel maar ja weet iemand dus ene :P

Weet jij het antwoord?

/2500

Kijk op deze lijst (anime, dat bedoel je denk ik): http://www.animeseason.com/anime-list/ Als je een programma bedoelt wat op Nederlandse tv komt zou ik alleen Pokemon, Yugi-oh kunnen bedenken.

Tekenfilms die in Nederland uitgezonden zijn of nog steeds worden uitgezonden met manga figuren: - Pokémon - Dragonball Z / Dragonball GT - Outlaw Star - Battle B-Daman - Beyblade - Bakugan battle brawlers - Bobobo-bo bo-bobo - Bende van Vijf - Cardcaptor Sakura - Cowboy Bebop - Cyborg 009 - Digimon - Flint the time detective - Gundam Wing - Guyver - Inazuma Eleven - Medabots - MegaMan NT Warrior - Mon Colle Knights - Montana Jones - De Moomins - Oban Star Racers - Sailor Moon - Shaman King - Samurai X - Shinzo - Sonic X - Super Big - Transformers: Armada - Yu-Gi-Oh! Duel Monsters - Samurai Pizza Cats - Teknoman - Tokyo Mew Mew

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100