Wordt het onderdeel The battle van het programma The Voice of Holland live uitgezonden of is het reeds opgenomen?

12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is opgenomen. Kon je goed zien bij de televizierring die live was en waar jury aanwezig was. De deelnemers hebben geheimhoudings plicht over uitslag tot na de uitzending.
Annswers
12 jaar geleden
Hoe bedoel dat je dat goed kon zien bij de televizierring?

Het beste antwoord

Dat is eerder opgenomen.

De battles (totaal 4 shows) zijn op woensdag 14 en donderdag 15 september opgenomen in de gashouder van de Westergasfabriek in Amsterdam.

(dus echt niet live)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat is al eerder opgenomen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Vorige week was ik bij Live38XXL in Utrecht. Daarbij waren ook Edwin Evers en Roel van Velzen, terwijl ze op dat moment ook op TV waren met The battle. We zaten al grapjes te maken dat ze heen en weer moesten rennen tussen The Voice en het concert in de jaarbeurs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is opgenomen. Kon je goed zien bij uitreiking televizierring wat live was en waar jury bij was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is reeds opgenomen, als het live is, staat er linksbovenin 'live'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag uitleg voor de -.
John de Mol heeft bij "De Wereld Draait Door" uitgelegd dat alles wordt opgenomen en dat ze dan tijden bezig zijn met mixen. achtergrond muziek etc om er iets spannends van te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze worden opgenomen ,Roel was bij de dwdd