Hoe heet het nummer in de Mc Donald's reclame met het kampvuur. Die chick zingt iets van "sunblessed tomato sauce."

Kan helaas de reclame niet vinden op youtube, maar hij is al aardig vaak langs gekomen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ik denk inderdaad dat Yvib gelijk heeft en dat de muziek speciaal voor de reclame is gemaakt. Als het echter niet zo is, of als er een heel nummer voor is gemaakt, dan kan de Ster je aan de artiest en titel helpen! Ga daarvoor naar www.ster.nl en kies in het menu voor muziek. Je vind daar een overzicht van reclamemuziek op de Nederlandse televisie. En staat je antwoord er niet bij, dan gaat ze bij de Ster voor je op zoek:

"Mocht jouw commercial er niet bij staan, stuur dan een email naar muziekaanvraag@ster.nl. Wij zullen proberen om deze muziek te achterhalen. Zodra we weten van wie de muziek is ontvang je van ons een reactie."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is dat niet echt een liedje maar een jingle speciaal voor de reclame gemaakt.