welk seizoen van lost wordt nu 's nachts herhaald op net 5 ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Well, got me there.... I'm lost!!!

Antwoorden (1)

Door wat te puzzelen ben ik er achter gekomen deze tekst komt van de site Net 5 De overlevenden van een vliegtuigcrash van luchtvaartmaatschappij Oceanic stranden op een verlaten tropisch eiland. De passagiers worden gedwongen samen te werken om te overleven op het mysterieuze eiland.

De hierboven gekopieerde tekst gaat dus over de afleveringen die er nu worden uitgezonden

Dan ga je even naar Wikipedia en bekijkt de seizoenen welk verhaaltjes past er het best bij? Dat is deze!

Door een vliegtuigcrash stranden de overlevenden van vlucht 815 van luchtvaartmaatschappij Oceanic op een schijnbaar verlaten tropisch eiland. De schijn van verlatenheid verdwijnt al gauw. De overlevenden besluiten samen te werken, teneinde te overleven op het mysterieuze eiland, waar onder andere een monster van rook in de jungle schijnt te leven; waar een metalen luik iets onbekends afsluit in de ondergrond; en waar de zogenaamde "Anderen" (the Others) leven. Iedere aflevering vertelt iets over de achtergrond van één van de mensen op het eiland aan de hand van flashbacks, en toont waarom de verschillende personages zich op een bepaalde manier gedragen en hoe onderlinge relaties zich ontwikkelen, met deze mysterieuze verschijnselen op de achtergrond.

Dus het is Seizoen 1 die herhaald word.