Kan ik ook ergens de hele serie van Avatar terug kijken? Met de 4 elementen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
33K

Antwoorden (4)

Ja ik heb ze op me computer staan. Ik heb ze ooit gedownload en speel ze nu af via VLC media player.

Toegevoegd na 50 seconden:
Maar een site op internet waar je deze terug kan kijken ben ik nog niet tegen gekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk is op deze site volgensmij staat hier wel wat op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dacht op deze site moet je je eerst aanmelden ,zie link. Groet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kijk altijd films en series op letmewatchthis.com en Avatar stond er ook bij, alleen wel in het Engels. Link staat in de bron.