Zijn er mediaspelers voor deze aansluitingen?

Ik wil graag een mediaspeler op deze oude tv. Is dit mogelijk?

Toegevoegd na 2 minuten:
Welke is goed met WiFi aansluiting, en via netwerkschijf streamen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Als je een mediaspeler kiest met analoge uitgang dan kun je die gewoon aansluiten.
Zo te zien heb je hier een composiet-video ingang met stereo audioaansluitingen, alsmede een s-video aansluiting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die uitgangen heten "composiet video" en "S-video", ook een SCART aansluiting zou je kunnen gebruiken, er zijn verloopjes te koop van SCART naar composiet video + audio.
Aansluitingen die niet bruikbaar zijn op deze TV zijn HDMI en DVI.
Mediaspelers kunnen verschillende aansluitingen naast elkaar hebben.
Er bestaan ook omzetters van HDMI naar analoge signalen.
De gele bus is de video-ingang, de witte en de rode zijn voor links en rechts geluid.
De S-video aansluiting is alleen voor beeld, hierbij moet je de witte en rode bus voor het geluid ook aansluiten.