word het tv programma VI live opgenomen en uitgezonden, of word het eerder opgenomen en dan later uitgezonden?

Word het tv programma Voetbal International live opgenomen en gelijk uitgezonden of is het eerder opgenomen en word het later uitgezonden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
2.4K

Het beste antwoord

Dat wordt live opgenomen en uitgezonden. Sterker nog, ze zullen vanavond live over en weer schakelen met het Gouden Televizier-Ring Gala, dat tegelijkertijd op Nederland 1 wordt uitgezonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tussen 'actie' en tv uitzending zit 5 seconde.ben bij opname geweest en daar staan ook tvs dus kan je het verschil zien. Live te noemen dus!