Waar kan ik hele afleveringen van (america) the voice bekijken? (en dan geen 'webcam' kwaliteit.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet goeie kwaliteit zijn en nog gratis ook, zeker?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon normale youtube kwaliteit. Zolang het maar gewoon direct is opgenomen, en niet via een camera van je mobiel of webcam vanaf de tv af ofzo. Dus een beetje kwaliteit zonder storingen mag wel. En gratis lijkt me wel zo gepast :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op youtube zal je het zeker vinden al ken ik die voice van amerika niet maar op youtube heb je echt van alles en ook in alle kwaliteiten Bronnen:
- www.youtube.com

Antwoorden (2)

Projectfree.tv
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hiero:

http://watchseries.eu/serie/the_voice

Als videobron kan je het beste "novamov" kiezen of "videobb", veel plezier