(Waneer) Komt de serie Whale Wars op Animal Planet? Ik heb Whale Wars wel op internet kunnen kijken, maar wil het ook wel met ondertiteling zien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Nou het enige wat ik kon vinden was deze link http://pietboon.wordpress.com/2010/09/05/echt-oorlog-in-derde-seizoen-whale-wars-op-animal-planet/

waarin staat dat vrijdag 17-09 de afleveringen weer zijn begonnen, op vrijdag om 21.35. Ik denk dan dat het elke vrijdag is? Vorige week heb ik het zelf nog zitten kijken maar weet echt niet meer welke dag dat was.

Hopelijk heb je er wat aan. Veel kijkplezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op discovery channel, dagelijks om 01:45
Dat wordt dus opnemen en op een ander moment kijken ;-)