alle 2 is goed, mijn vader heeft kpn en me moeder heeft ziggo en het gaat alle 2 goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf gebruik al vanaf het ontstaan @t Home, wat nu Ziggo is. In al die jaren (ik geloof 11) nog nooit problemen gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
KPN is veel beter ik heb het alle bij gehad en dat ziggo was niks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er aan wat je wilt. KPN is ADSL of Glasvezel, Ziggo is Kabel. Kabel is en hoort bij uitstek stabieler en sneller internet te leveren dan ADSL, met daarbij dus ook betere kwaliteit televisie. De snelheid van het internet van ADSL is instabiel en sowieso langzamer. Glasvezel heeft dit probleem niet.
Als je in jouw buurt geen Glasvezel van KPN kan krijgen, dan raad ik je aan om Ziggo te nemen. Als je beiden in de buurt kan krijgen, dan is het een kwestie van kijken wat het beste op je aansluit qua service, mogelijkheden en kosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er vanaf waar je woont, Ziggo heeft de netwerken van de vorige bedrijven overgenomen, sommigen zijn erg storingsgevoelig.
Waar ik woon is zelden een grote storing.
Ziggo heeft veel meer tv-zenders dan KPN.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er aan wat je wilt: Televisie van Ziggo is denk ik beter (geen extra kastjes nodig etc.), maar telefoon via een analoge lijn / KPN is heel vel beter dan welke VoIP oplossing dan ook, zeker die van Ziggo. Internet van Ziggo is wel sneller dan KPN, maar KPN is wel weer betrouwbaarder en, als je Internet van KPN dochter XS4All afneemt, ook nog voorzien van extra's als een erg goede helpdesk (ziggo zeker niet) en een vast IP adres. (Alleen handig als je van buitenaf naar je eigen huis wil verbinden)