Schrijven de kinderen uit andere landen die meedoen aan het Junior Songfestival net als de Nederlandse kandidaten hun liedjes zelf?

De kinderen uit verschillende landen die uiteindelijk meedoen aan de finale van het Junior Songfestival, schrijven die net als alle Nederlandse kandidaten hun liedjes zelf?
En maken ze in alle andere landen ook zo'n poeha om het die finale's in het eigen land?

Ik kwam net langs de (halve?) finale van het Nederlandse Junior Songfestival, en vroeg me dat dus af...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

ja, volgens de reglementen, moeten de kinderen zelf hun nummer schrijven. maar of ze het ook echt zelf doen?

Wij kennen toch ook de discussie rond Ralph en zijn buurman? de buurman zou zijn nummer geschreven hebben.
AlphaLimaSierra