Waar was de oude man in de toren uit Fort Boyard gisteren?

Gisteren was Fort Boyard weer terug op de buis, echter in mijn herinnering gingen de kandidaten ook altijd naar zo'n oude man in een toren om een raadsel o.i.d. op te lossen.
Is dat afgeschaft? Of herinner ik het me verkeerd en was dat enkel in de finale?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Het beste antwoord

Ik miste hem ook al. Wiki zegt er het volgende over:

"Nu na afwezigheid van 19 jaar zendt de AVRO vanaf 5 september 2011 een nieuwe reeks van De Sleutels van Fort Boyard op Nederland 3 uit, Deze serie zal worden gepresenteerd door Gerard Ekdom en Art Rooijakkers die beiden een team zullen begeleiden. In tegenstelling tot de vorige series is het format van het programma iets aangepast. De tijd van het programma is een uur, i.p.v. een anderhalf uur zoals eerst, en mogen de deelnemers een kamer verlaten als ze de opdracht niet voltooien. De oude man in de toren lijkt hiermee met pensioen gegaan te zijn en speelt geen rol meer om een vervangend raadsel te geven."

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Sleutels_van_Fort_Boyard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
o wat jammer! Ja ik vroeg me idd ook al af waarom Ron Link die kamer uit mocht toen hij gevallen was.. ( jammer van de format wijziging..maar ach.. )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat vroeg ik me ook af. Dat was vroeger altijd het spannende, dat ze in de kamer moesten blijven.