Tv538 op Ziggo?

Vanaf vandaag heeft Ziggo een nieuwe zenderindeling. Nu hebben ze ook sinds vandaag maar 3 (nieuwe) pakketten.
Standaard, plus en extra. Nu heb ik een aantal vragen want: Ik heb zelf (nog) de standaard pakket maar op de website staat dat bv Slam!TV bij het plus pakket hoort. Toch ontvang ik deze zender, kan een proefperiode zijn maar andere zenders ontvang ik weer niet die in het plus pakket zitten. Heeft dit een reden?

Mijn 2e vraag is: Sinds vandaag gaat ook Ziggo TV538 uitzenden. Ik heb op de site gezocht maar ik kan het nergens vinden. In welk pakket zit die? (Ik zie hem wel in mijn tv lijst staan maar is wel gecodeerd namelijk)

12 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Het beste antwoord

Die proefperiode is een soort preview, geldt maar voor 1 zender, en die verandert om de zoveel weken, dus geldt niet voor alle zenders.

538 zit bij tv Extra pakket