Leuke serie was dat! Jammer dat hij gestopt is, ook in amerika ivm tegenvallende kijkcijfers.

Volgens mij is hij niet in nederland te koop, wel op Amazon ( amerikaans ) maar daar staat hij op dit moment als unavailable, en het is natuurlijk zonder nl ondertiteling.

Op ebay kan je hem ongetwijfeld 2e hands krijgen ( zonder subtitles ) of je kan een advertentie op marktplaats zetten of een andere fan het misschien heeft opgenomen van tv?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jammer, was idd een hele leuke serie, dvd's uit amerika zijn helaas regio 1 en mijn speler is regio 2 (niet regiovrij)
wel bedankt voor de tip.