Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Je zou kunnen downloaden via nieuwsgroepen. Ik heb gekeken, ik zag aflevering 1 tot en met 4 staan van seizoen 8.
Mocht je geen ervaring hebben, ik gebruik spotnet. Heel gemakkelijk. Je moet even uitzoeken of je internet provider nieuwsgroepen ondersteunt. Dan kan je bij spotnet die gegevens van je provider invoeren. Of je kunt een abonnement nemen op een betaalde nieuwsserver. Voor ongeveer 2,50 per maand heb je al een abonnement. Kan ook duurder, ik heb een van 7 euro per maand. De retentie is daar langer. Het blijft dan langer leesbaar als het ware. Stel je hebt een retentie van 28 dagen zoals kpn, dan kan je alleen dingen downloaden die tot 28 dagen geleden er op gezet zijn. Die van mij is tot 1109 dagen.
Je kunt films, muziek, software (voor bv wii, psp, pc, navigatie), e-boeken, voorleesboeken, enz downloaden.

Via torrents downloaden kan normaal ook, maar daar heb ik entourage niet kunnen vinden.

Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis kan je via www.sidereel.com kijken heel handig je hoeft je niet te registreren alleen als je geen reclame wilt is 3 minuten wel handig om even te registreren. Leuke serie inderdaad!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding