Hoe kan het dat Samson vroeger heel anders praatte?

Bijvoorbeeld zie link
http://www.youtube.com/watch?v=b93aS1FTDCw
Hij praat hier veel anders dan in een andere aflevering hoe kan dat?

Toegevoegd na 20 minuten:
Van Samson & Gert toen Danny verbiest maar bedoel het begint ik weet ook wel dat nu Samson door Peter word gedaan. Maar bedoel het begint en de wat latere uitzending van Danny verbiest praat hij heel anders.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je Samson van Samson en Gert?(keek mijn broertje vaak naar.)
Maar als hij nu anders praat zal het wel een andere acteur zijn die zijn stem nu doet.Simpel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat het de 1ste aflevering was. Zijn stem moest nog evolueren. (Van Danny Verbist)

Het beste antwoord

Omdat het de 1ste aflevering was. Zijn stem moest nog evolueren. (Van Danny Verbist)