Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik aan een videoband of DVD van Kinderen voor Kinderen 13, de gehele uitzending / aflevering? (Niet alleen liedjes, ook intro en tussenstuk)

Ik ben op zoek naar een videoband of DVD van Kinderen voor Kinderen 13. En dan dus de gehele uitzending / aflevering, inclusief de intro en tussenstukjes. Ik heb me suf gezocht op internet, maar vind alleen videoclips van de liedjes. Deze wil ik juist niet hebben. Het gaat mij vooral om de intro met Sylvia Millecam (jeugdsentiment tussen mij en mijn zus). Bedankt voor alle hulp alvast! M.v.g. Siri

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
661
Amadea
3 jaar geleden
Intussen staat de hele uitzending op youtube: https://www.youtube.com/watch?v=q6RzSckwBmE

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vraag het een bij beeld en geluid in Hilversum, die hebben het vast wel in het archief maar ik weet niet of je het dan kunt kopen maar in ieder geval hebben ze wel een antwoord voor je.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding