Hoe heet deze tv-serie, die tot voor kort op Veronica werd uitgezonden?

De serie kwam tot een aantal maanden geleden vlak voor of na "According to Jim" op Veronica. Het is een serie in datzelfde genre (comedy over een gezin) waarin een donkerharige vrouw met haar man (Bill?) en hun drie kinderen de hoofdrol in spelen.

Toegevoegd na 26 minuten:
Het stel heeft 2 dochters en 1 zoon. De zoon is een beetje een nerd en de ouders maken vaak grapjes over hun kinderen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
4.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij was het My wife and kids
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee die is dus nu altijd vlak voor According to Jim, maar ik die bedoel ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was het een donker gezin? Waren de kinderen jongens, meisjes? Dat helpt een beetje :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee blank, met ik geloof 2 dochters en 1 zoon..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet precies welke je bedoeld maar niet de naam! Hahah

Het beste antwoord

Je bedoelt denk ik Still Standing... Erg leuke serie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jep, bedankt!

Andere antwoorden (2)

Comedyserie: "Still Standing""

Amerikaanse comedy over Bill en Judy Miller en hun kinderen Brian, Lauren en Tina. Bill en Judy hebben elkaar ontmoet op high-school en vroeg getrouwd. Jaren later hebben ze drie kinderen en kruipen ze langzaam naar middelbare leeftijd. Ondanks al deze dingen proberen ze steeds maar weer te bewijzen dat ze niet te oud zijn lol te hebben en belanden zo regelmatig in de meest vreemde situaties.

Via onderstaande link kun je de foto's van de cast bekijken en weet je het 100% zeker of mijn antwoord klopt

http://www.veronicatv.nl/web/show/id=780150/langid=43/dbid=381/typeofpage=78964
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.alletvseries.com/still-standing/

??